BIOBAZA 3 u 1 gel za tuširanje [Recenzija]

мај 03, 2017 8 Comments

Biobaza 3 u 1 gel za tuširanje lavanda i limun recenzija, utisci, blog

Biobaza je bio brend koji sam krajičkom oka primećivala na policama u Ideji ali nikad se nisam ozbiljnije zagledala dok nisu došli u DM, tad sam primetila nove gelove za tuširanje sa vrlo lepim pakovanjem i mirisnim notama, još uz to sadrže visok procenat prirodnih sastojaka i eto mene na kasi 😁

Osnovno + sastojci

Biobazina linija proizvoda za kosu i telo je kreirana u cilju da svako tuširanje učini posebnim, pruža osvežavajući doživljaj koji budi sva čula i čine da svakodnevni rituali postanu pravi, mirisni užitci.

Biobaza 3 u 1 gel za tuširanje sa lavandom i lumunom je formulisana da opušta. Kompleks aromatične lavande, kamilice i limuna idealan je za opuštajuće tuširanje i penušavu kupku. Poboljšava izgled kože, daje sjaj kosi te vraća ravnotežu duha i tela (zbog toga 3 u 1).

Osim ove varijante sa lavandom i limunom, u svojoj ponudi imaju još 10 neodoljivih mirisa: kokos, đumbir, zeleni čaj, ruzmarin, karite maslac i jojoba, kopriva i menta, manuka med, ruža, mediteransko bilje i maslina, ulje konoplje...
Biobaza 3 u 1 gel za tuširanje lavanda i limun recenzija, utisci, sastojci, blog

Ovi gelovi za tuširanje su sačinjeni od 96% sastojaka prirodnog porekla.
Sadrži ekstrakt kamilice, eterično ulje limuna i eterično ulje lavande.
Ne sadrži parabene, veštačke boje i mirise, pa čak ni alkohol, a jedini problematični sastojci koje CosDNA izlistava su eterična ulja, ali oni su ok jer se nalaze u vrlo maloj količini. Komedogenost NULA! 💚

Punu listu sastojaka možete pogledati na CosDNA.

Utisci

Biobaza 3 u 1 gel za tuširanje mi je brzo postao favorit. Od gelova za tuširanje očekujem da lepo pene, da imaju nežan, prirodan miris, da su bez parabena i štetnih sastojaka, da nežno čiste kožu i da je ne isušuju. Evo kako se Biobaza pokazala:

Biobazini gelovi za tuširanje dolaze u četvrtastom plastičnom pakovanju sa pumpicom na vrhu. Meni se izuzetno sviđa, izgleda na bocu nekog ulja a sama grafika limuna i lavande je prelepa. Vidi se da mnogo pažnje pridaju izgledu svojih proizvoda i za to od mene imaju veliki plus 👍

Pumpica je vrlo praktična i higijenska, samo joj je mana što se zaglavi pri pritisku pa se mora ručno dignuti kako bi se opet mogla pritisnuti. Dolazi u izdašnoj količini od 400 ml.

Kad je miris u pitanju, ubedljivo dominira lavanda. Zaista čini tuširanje posebnim i opuštajućim. Miris nikako nije agresivan, predivno opušta i čini kupanje pravim uživanjem 💚

Biobaza gel za tuširanje je providne boje i pravi bogatu kremastu penu. Kožu ne isušuje.
Biobaza 3 u 1 gel za tuširanje lavanda i limun recenzija, utisci, blog

Isprobala sam ga i kao šampon za kosu i moram vam reći da odlično radi posao! Takođe se vrlo lepo i lako peni, kao i bilo koji šampon, kosu lepo očisti, ne isušuje je i izgleda zdravo. Perut neće ukloniti ni smanjiti, doduše, ni ne treba očekivati jer se ne spominje na pakovanju ali čisto eto informacija za nekoga ko se poput mene bori s tim, ali bilo kome ostalom će sigurno odgovarati 😊

Zaključak

Po meni, Biobaza 3 u 1 gel za tuširanje je odličan proizvod koji radi sve što obećava - nežno čisti kožu kao gel za tuširanje, izvrstan je šampon za kosu a mirisom opušta duh i telo. Vrlo sam radoznala kako mirišu ostali gelovi iz njihovog asortimana i ne sumnjam da ću ih sve probati 😊

Količina: 400 ml
Rok trajanja: 12 meseci nakon otvaranja.
Testirano na životinjama: Ne 🐇
Cena: 499-550 RSD
Gde kupiti:
🛒 DM drogerije
🛒 Idea supermarketi

Ocena 5/5 ★★★★★

Da li ste probali nešto od Biobaze? Koje su vam preporuke? :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

8 comments

Write comments
Ana T
AUTHOR
3. мај 2017. 20:38 delete

Deluje sasvim korektno ovaj gel!

Od Biobaze sam probala samo gel za intimnu higijenu, i kako nisam bila zadovoljna, nešto sam počela da ih zaobilazim :/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
3. мај 2017. 22:10 delete

Divno izgleda, nazalost nista od ovog brenda nisam isprobala :/

Reply
avatar
Бобица
AUTHOR
4. мај 2017. 07:22 delete

Нисам пробала ништа од Биобазиних производа. Твоја рецензија ми се веома допала по свим параметрима. Сматрам да је назив препарата претенциозан - гел за туширање који даје сјај коси?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
4. мај 2017. 11:25 delete

Probala sam gel za intimnu negu(2 u 1,moze se koristiti i kao pena za brijanje,sto nisam😀),cini mi se da je sa kantarionom i bila mi je fenomenalna,jedna od boljih,ako ne i najbolja koju sam koristila,kao i mleko za telo,cini mi se iz ove kolekcije,sa lavandom i bilo mi je sasvim dobro,a retko koje mi odgovara zbog suve i osetljive koze.Na nekoj promociji sam dobila i njihov anticelulit gel koji,naravno,ne sluzi nicemu😀

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
4. мај 2017. 13:27 delete

Jeste, i meni je malo preterano, inače ne volim te više-u-jedan proizvode koji tvrde da mogu zameniti sve ostalo, ali pošto je pisalo da može za kosu, probala sam iz radoznalosti i ispostavilo se da je prilično solidan šampon :) Doduše, koristila sam ga samo 4-5 puta pa ne mogu reći kakav je na duže staze.

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
17. мај 2017. 21:09 delete

Intimni gel kao pena za brijanje? Vau, to do sada nisam čula :D sem ako nije baš za "onu" regiju, onda još hajde. Onda ću mleko za telo baš pogledati, miris lavande u ovom gelu za tuširanje mi je baš prijao. Hvala na predlozima :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
14. мај 2019. 12:20 delete

probala sam gel 3 u 1 karite maslac i jojoba...oprala sam kosu...mogu vam reći da je super...kosa je fantastična...prala sam lice i ruke...super čisti...daje mekoću i svežinu...odličan je...imam osetljivu kožu generalno i prilično suvu...ovo je sjajno za moju problematiku...

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
14. мај 2019. 14:29 delete

Uh, nikako ne bih savetovala da čistite lice sa ovim gelom, prejak je za lice, pogotovo zbog prisustva eteričnih ulja. Ali za ostalo je super :)

Reply
avatar