Coco Natural Cosmetics - Detox maska & Refresh tonik | Recenzija

јун 01, 2017 3 Comments

Coco Natural Cosmetics Detox maska i Refresh tonik recenzija utisci

Kao kompulsivni kupac prirodne kozmetike, suzdržavam se da kupim bilo šta novo, pogotovo za problematičnu i mešovitu kožu, pošto me naprosto mami. I tako mi je Facebook jednog dana preporučio Coco Natural Cosmetics i posle dužeg hoću-neću odlučih da probam!

O Coco Natural Cosmetics

Coco Natural Cosmetics je ručno rađena prirodna kozmetika iz Srbije koja se tek pre nepunih godinu dana pojavila. U njihovom asortimanu se mogu naći kreme za lice, kreme za telo, puteri za telo, maske za lice, tonici, pilinzi i balzam za usne. Tvrde da koriste isključivo organske sirovine biljnog i mineralnog porekla a da u svoje preparate ne stavljaju konzervanse, parabene, veštačke boje i mirise. Rade po specijalnoj recepturi poštujući najviše standarde proizvodnje zajedno sa svim sertifikatima korištenih sirovina (izvor: Coco Natural Cosmetics Facebook stranica)

Krećemo na utiske!

Detox maska za lice

Coco Natural Cosmetics Detox maska recenzija utisci

Maske za lice su mi "guilty pleasure", svakog momenta ih imam nekoliko u fioci.

Detox maska me je najviše privlačila pošto u svom sastavu sadrži aktivni ugalj, zeolit i bentonit glinu koji su odlični u uklanjanju nečistoća i toksina iz kože i pora. Pogodna je za sve tipove kože ali se posebno preporučuje masnoj koži i koži sklonoj nepravilnostima. 

Detox maska dolazi u providnoj staklenoj teglici i sadrži 90 g proizvoda. Nema naznačen rok trajanja ali s obzirom da je suva masa u pitanju, trajaće dosta dugo ako se drži dalje od vlage.
Coco Natural Cosmetics Detox maska recenzija utisci

Na pakovanju piše da je ova količina Detox maske dovoljna za 10 korišćenja AKO se koristi na licu, vratu i dekolteu, ali pošto je nanosim isključivo na lice, traje i duže. Jednom sam je nanela na vrat i nikad više... koža se toliko zategnula i svrbela da sam jedva izdržala da se osuši!

Po preporuci Coco, jedna kafena kašičica maske se pomeša sa 2-3 kašičice tečnosti po želji: sa vodom, prirodnim tonikom, hidrolatom, medom, jogurtom, pa čak i uljem. Razmeru nikada nisam pogodila, smesa je bila ili previše retka ili gusta tako da samo pažljivo sa doziranjem. Probala sam je sa više stvari mešati i najbolje su mi se pokazali voda, jogurt i čajevi!
Coco Natural Cosmetics Detox maska recenzija utisci

Tekstura Detox maske (kad se pomeša sa tečnošću) je prilično glatka i ne osete se čestite pod prstima. Ne razumem zašto piše da se posle 5-10 minuta treba isprati jer se meni tek tad maska počinje sušiti 😄 Kao i svaku masku, držala sam je dok se nije osušila a to je dobrih 30-40 minuta. Ispira se vrlo lako i tek na ovom koraku se osete čestice gline koje usput rade blagi piling. Lice nakon maske bude crveno otprilike pola sata, doduše, dešavalo mi se da ponekad prođem i bez crvenila (nisam skontala od čega zavisi). Kožu isušuje na već oštećenim delovima kao što je oko bubuljica koje zarastaju. Ne zateže lice značajno već ga čini glatkim. Tonik i krema i neugodnosti nema! 😊

Kao što sam već pisala, najviše volim ovu masku da kombinujem sa vodom (kada sam lenja), sa probiotičkim jogurtom (čini mi se da manje isušuje kožu) i sa čajevima od kamilice i/ili koprive. Probala sam sa medom ali se glina zgrudvala i prilikom ispiranja jako žuljala lice. Sa uljem je katastrofa jer se maska pretvori u vrlo čudnu pastu a od toliko ulja počne da se topi sa lica i efekta nema.
Coco Natural Cosmetics Detox maska recenzija utisci

Preporuka je da se nanosi 1-2 nedeljno, međutim jednom sam je nanosila na ciljanim područjima 3 dana zaredom bez dodatnog isušivanja ili bilo kojih problema 👍

Danas sam prvi put masku nanela nakon parenja lica i iznenadila se kada su mi nestale dve površinske bubuljice na nosu i bradi! Verujem da ih je para omekšala a piling od gline skinuo, tako da ubuduće ću je samo ovako nanositi! 😊

Cena: 490 RSD + dostava (200 RSD)
Gde kupiti:
🛒 Facebook
🛒 Instagram

Važno: glinene maske nikada nemojte mešati sa metalnom kašikom ili u metalnoj posudi jer glina gubi efekat u dodiru sa metalima! Takođe, preporuka je da se ne ispira u slivnik nego u npr. kadicu i prospe napolju jer sam čitala da je glina nekima začepila cevi.

Refresh tonik

Coco Natural Cosmetics Refresh tonik recenzija utisci

Ovaj tonik je namenjen problematičnoj i mešovitoj/masnoj koži. Refresh tonik dolazi u količini od 100 ml u tamnoj plastičnoj boci sa prskalicom.

Sastojci:
  • Matičnjak - protivupalno dejstvo, jak je antioksidans. Podstiče razvoj kolagena i poboljšava elastičnost kože.
  • Kamilica - sprečava nastanak ožiljaka od akni, skuplja pore, omekšava kožu i odlično hidrira i čisti kožu.
  • Kleka -  zbog antiseptičkih, adstrigentnih i detoksificirajućih osobina ima široku primenu u nezi masne, nečiste i upaljene kože, a pomaže u tretiranju dermatitisa, ekcema i psorijaze. Vrlo je umirujući i deluje protivupano.
  • Glicerin - održava vlažnost kože i omekšava je.
  • Alantoin - stimuliše epitelizaciju kože, obnavlja i zateže je, uklanja ožiljke i ubrzava zaceljivanje rana.
  • D pantenol - hrani i hidrira kožu, poboljšava proizvodnju kolagena i elastina.
Treba se potrošiti za 6 meseci od prve upotrebe.
Coco Natural Cosmetics Refresh tonik recenzija utisci

Refresh tonik ima nešto intenzivniji miris - prvi put kada sam ga koristila pomislila sam da nešto nije u redu s njim ali se na kraju ispostavilo da je to zbog kleke. Srećom, nakon nekog vremena, miris je izbledeo, odnosno, nos mi se navikao i čak mi je postao skroz prijatan!
Prskalica baš nije najbolja, naime, prska vertikalno i ne obuhvata lepo lice pa je potrebno više puta poprskati.
Refresh tonik koristim tako što ga poprskam po licu oko 5-6 puta, prstima ga utapkam i pustim da se upije. Kada se poprska na vatu i tako nanese, pokupi sitnu prljavštinu sa lica, ali za potpuno čišćenje svakako preporučujem sredstva namenjena isključivo tome.
Ono što mi se posebno sviđa kod ovog tonika je što je na koži vrlo prijatan, lako se upije i ostavlja lice nežno, nemasno i nelepljivo. Imam utisak da malkice više hrani od Marigoldovog, ali kao da mi lice brže prosija mada ne drastično.

Sve u svemu, vrlo dobar tonik sa kojim nećete pogrešiti kakvu god kožu imate.

Cena: 590 RSD + dostava (200 RSD)
Gde kupiti:
🛒 Facebook
🛒 Instagram 

Jeste li već probali nešto od Coco Natural Cosmetics? Utisci, preporuke? :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

3 comments

Write comments
Бобица
AUTHOR
2. јун 2017. 10:00 delete

Одлична рецензија. Мислим да произвођач пише да би маску требало скинути после 5-10 минута зато што маске од глине никако не би требало да се осуше на лицу! О томе сам писала овде: http://bobica.rs/glina-moja-pravila/
Мислим и да то сушење глине на лицу није добро за твоју осетљиву кожу, гледано на дуге стазе. Евентуално да ставиш глину само на бубуљицу и пустиш да се осуши?
Бубуљице су често повезане са лошим варењем, нередовном столицом... запушеном јетром (избегавати кромпир који ''запушава'' јетру), размисли и о томе.

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
2. јун 2017. 10:51 delete

Sad si me zaintrigirala! Uopšte nisam znala o tome! Evo sad sam na brzaka istražila i uglavnom se svi pozivaju na ovaj Allure članak http://www.allure.com/story/right-way-to-use-clay-face-mask , neki čak tvrde i da nije baš skroz tačno, a drugi info o ovome nisam našla :/
Hm, i onda kako je držiš vlažnom? Poprskaš lice da se ne osuši sve dok ne prođe tih 5-10-15 minuta? Probaću i tako.

Pa, ili je od ishrane (šećeri) ili hormonsko... mada mi podjednako iskaču koji god da je dan u mesecu :/

Reply
avatar
Бобица
AUTHOR
2. јун 2017. 13:29 delete

Изузев за расул глину, за све друге глине се прво напрскам па тек онда наносим глину. Прскам се и тако маску одржавам влажном (пише у мом чланку) или нанесем дебео слој или додам малу количину уља.
Разни су узроци бубуљица... сви пишу о хормонима и исхрани а ја додајем и овај о којем не видим да пишу... све је то повезано.
И у чланку на Алуру пишу да не треба чекати сушење...

Reply
avatar