7th Heaven maske: Crna morska trava peel off & Aktivni ugalj | Recenzija

август 12, 2017 6 Comments

7th Heaven maske, recenzija i utisci, crna morska trava peel off, aktivni ugalj
Maske za lice su mi velika slabost... Naprosto me mami to obećanje instant rezultata, opuštanja i nege, čak iako znam da su efekti vidljivi tek nakon duže kontinuirane upotrebe i da jedno mackanje, uglavnom, neće uraditi mnogo.

Tako sam jednom posle dužeg gledanja 7th Heaven maski odlučila da probam dve namenjene problematičnoj koži. Danas vam pišem o klasičnoj crnoj peel off maski i maski sa aktivnim ugljem. Maske su cruelty-free i pogodne za vegane! 💚

Black Seaweed Peel-off / Crna morska trava peel-off

7th Heaven maske, recenzija i utisci, crna morska trava peel off, Black Seaweed peel off
Glavni aktivni sastojci ove maske su seckana crna morska trava sa velškog primorja, mrvljena morska pasjakovina i morska so koji vrše detoksifikaciju, dubinski čiste kožu i sa nje skidaju prljavštinu i masnoće.
7th Heaven maske, recenzija i utisci, crna morska trava peel off, Black Seaweed peel off
Sastojci su uglavnom za pohvalu, doduše izdvojila bih Alcohol Denat koji isušuje i iritira kožu, kao i Tocopherol koji može da začepi pore i iritira, međutim, mojoj osetljivoj koži ova maska nije ni najmanje smetala.

Pregled i kratku analizu svih sastojaka možete naći na CosDNA.

Maska se nanosi na čisto lice i ostavlja da stoji 20-25 minuta, ili dok se potpuno ne osuši (što je u mom slučaju i duplo duže). Sa lica se izuzetno lako i bezbolno skida, i za to joj dajem veliki plus. Zamrzela sam peel-off maske jer većina čupaju i iritiraju, često mi se lice pocrveni i pecka, ali ne sa ovom maskom. I ova će počupati paperje sa lica ali ne u tolikoj meri, a mrtvu i suvu kožu će savršeno ukloniti. Koža nakon maske je mekana i glatka.

Pošto u vreme testiranja ove maske nisam imala puno mitisera, ne mogu tvrditi koliko je efikasna po tom pitanju, mada sam našla jedan uhvaćen mitiserčić na maski kad sam je skinula.

Na kraju posta možete da vidite kako izgleda na licu.

Zaključak: 7th Heaven crna morska trava peel-off je odlična za uklanjanje mrtve i suve kože s lica bez iritacija grubim pilinzima i čupanja kao sa većinom sličnih maski. Ovo je definitivno moja omiljena peel-off maska koju ću sigurno još kupovati 👍

Količina: 10 ml (dovoljno za dve upotrebe po celom licu)
Cena: oko 200 RSD
Gde kupiti:
🛒 dm drogerija
🛒 Lilly drogerija
🛒 Hiper drogerija
Ocena: 4/5 ★★★★☆

Charcoal Masque / Maska sa aktivnim ugljem

7th Heaven maske, recenzija i utisci, maska sa aktivnim ugljem, Charcoal Masque
Ova 7th Heaven blatna maska sadrži aktivni ugalj, usitnjenu crnu lavu, mlevene ljuske oraha, bentonit i kaolin gline. Sadrži još i glicerin, limunsku kiselinu, ekstrakte žinsenga i smokve. Od nešto problematičnijih sastojaka tu su Phenoxyethanol, Cetyl Alcohol i parfem, ali to ne treba da vas brine jer su u donjoj polovini liste sastojaka.
7th Heaven maske, recenzija i utisci, maska sa aktivnim ugljem, Charcoal Masque
Aktivni ugalj je poznat po odličnom absorbovanju masnoća i nečistoća a usput radi i piling kao i usitnjene ljuske oraha.

Pregled i kratku analizu svih sastojaka možete naći na CosDNA.

Maska je srednje gustine, tamno sive boje i mirisom podseća na mentu, iako je nema u sastojcima. Nanosi se usputnim masiranjem i pusti da odstoji 20-25 minuta. U toku sušenja ne menja boju ali popuca, zatezajući lice.
7th Heaven maske, recenzija i utisci, crna morska trava peel off, aktivni ugalj
7th Heaven crna morska trava / Aktivni ugalj

Ova maska pruža intenzivan fizički piling što neće svakome prijati. Čestice ljuske oraha su dosta velike i oštre i ima ih dosta pa čak i vrlo nežnim masiranjem znaju da grebu. Meni koža jeste osetljiva ali fizički piling mi nikada nije smetao, sem sa ovom maskom. Osim toga, vrlo se lako ispira. Lice ostavlja blago crveno (zbog pilinga) koje se ne zadržava dugo a koža na dodir je vrlo nežna i glatka.

Zaključak: Maska bi bila odlična da ne grebe toliko, ali, iako je namenjena kombinovanoj i masnoj koži, sigurno bi godila svima sa jačom i suvljom kožom pošto ne isušuje lice a sve ljuspice ižulja :D Nažalost, meni je previše gruba i neću je više kupovati.

Količina: 15 g u kesici (dovoljno za 3-4 upotrebe) / 175 g u tubi
Cena: oko 200 RSD za kesicu / 779 RSD za tubu
Gde kupiti:
🛒 dm drogerija
🛒 Lilly drogerija
🛒 Hiper drogerija
Ocena: 3/5 ★★★☆☆

Da li ste već probali 7th Heaven maske? Koje su vam omiljene?

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

6 comments

Write comments
Ana T
AUTHOR
13. август 2017. 16:18 delete

Što si zaobišla ovaj do lica na obrazu oba puta? :D

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
13. август 2017. 19:01 delete

Dobro pitanje! :) Zato što mi je taj deo lica najosetljiviji i zna da izreaguje u vidu crvenih tačkica koje ponekad zasvrbe. Kao bubuljica samo bez gnoja. Čak se i vide pomalo na slikama. Ne pojave se uvek, ali ja za svaki slučaj izostavim taj deo.

Reply
avatar
Ana T
AUTHOR
13. август 2017. 19:50 delete

Aha, razumem, pa ako, najbolje je tako. Super je što si našla odgovarajuću masku! :)

Reply
avatar
Jelena
AUTHOR
26. август 2017. 10:59 delete

Od glinenih maski, one sa kaolin glinom mi odgovaraju. Sve ostalo previše "betonira" i izvuče i poslednji molekul vode iz moje kože :D - takav osećaj imam kad ih isperem. Koža mi bude toliko suva da mogu da čujem "pups" kada se nasmejem.

SA kog sajta poručuješ korejske maske?

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
26. август 2017. 12:20 delete

Probaj kraće da ih držiš na licu :) jer nedavno sam saznala da se glinene maske ne trebaju ostaviti skroz da se osuše, nego bukvalno pratiti uputstvo - ako piše 10 minuta, onda 10 minuta. Navodno najviše izvlače vodu iz lica kada su u toj suvoj fazi. Ili probaj umesto vode da staviš jogurt, ili par kapi ulja. Meni takođe pomaže ako posle pola sata stavim tonik na lice ili neki lagan serum.

Provereni korejski sajtovi su bbcosmetic.com i jolse.com, oba imaju besplatnu dostavu. Naručila sam jednom i sa cosmetic-love.com ali umesto 3 nečega sam dobila 2 (doduše, kasnije su mi poslali ponovo tu jednu), i dva gela za čišćenje sa isteklim rokom :D ali su mi njih refundirali. Tako da... kao ozbiljni su ali tek ako se žališ. I naravno tu je ebay.

Reply
avatar