Zoja Zec: Tonik za lice & Piling za telo | Recenzija

октобар 04, 2017 0 Comments

Zoja Zec tonik za lice, Zoja Zec piling za telo, prirodna kozmetika, recenzija, utisci, cena, blog
Prirodna kozmetika mi je slaba tačka, pogotovo ako je od domaćeg proizvođača i totalno prirodna koja ova dva Zoja Zec proizvoda. Drago mi je što postoji sve veći broj proizvođača prirodne kozmetike i što se sve više vodi računa o njihovom sastavu. O Zoja Zec proizvodima se dosta pričalo a sada sam ja na redu da podelim svoje utiske o njima :)

Zoja Zec tonik za lice

Zoja Zec tonik za lice, prirodna kozmetika, recenzija, utisci, cena, blog
Zoja Zec tonik za lice je 100% prirodan i veganski. Pogodan je za sve tipove kože ali će najviše prijati mešovitoj i problematičnoj. U jednom koraku čisti, tonira i pruža neophodnu hidrataciju. Smanjuje crvenilo, otčepljuje pore, sprečava pojavu akni i uklanja višak sebuma... bar tako tvrde :) U svom sastavu sadrži mešavinu hidrolata ruže, ekstrakta nane i organskog jabukovog sirćeta.
Zoja Zec tonik za lice, prirodna kozmetika, recenzija, utisci, cena, sastav, blog
Miris sirćeta preovladava ali nije nepodnošljiv, međutim, mojoj jačoj polovini smeta. Prskalica je odlična, jako fino i sitno raspršuje tonik što ga sa druge strane brže troši jer ga treba više prskati kako bi se nanela željena količina. Malo štipa kada uđe u nos ili ako na licu postoje ranice. Kožu ostavlja vrlo mekom i nežnom, međutim, nije mi uticao na pojavu bubuljica. Očekivala sam dosta pošto sam pre kupovine pročitala vrlo optimističnu recenziju na blogu Beauty Bang Theory u kojoj navode kako je u najbržem roku pomogao u isušivanju bubuljica. Nažalost na mojim bubuljicama nije imao efekta, ali nismo svi isti - ako nekome nešto odgovara (ili ne odgovara), ne znači da će svima.
Cena mu je 600 RSD što je po meni vrlo korektno! :) Možete ga kupiti na sajtu zojazec.com.

Zoja Zec piling za telo

Zoja Zec piling za telo, prirodna kozmetika, recenzija, utisci, cena, blog
Zvezda ove recenzije je definitivno Zoja Zec piling za telo. U poslednjih par godina je krenula lavina popularnosti pilinga za telo na bazi kafe, međutim, tada nisam mogla da zamislim šta može toliko posebno da pruža izmlevena kafa i šećer, čak ni ne volim kafu kao napitak. I eto ipak sam naručila ovaj piling kako mi tonik ne bi sam putovao :)
Zoja Zec piling za telo, prirodna kozmetika, recenzija, utisci, cena, blog, sastav
Sastav je vrlo jestiv! :D I totalno prirodan. Pored kafe i šećera sadrži i negujuća ulja, so, cimet, vitamin E i etarska ulja koja daju neverovatno primamljiv miris narandže. Mogla bih čitav nos zatrpati u njega kao neki narkoman, toliko dobro miriše! Ovi sastojci bi trebali povoljno da deluju na suvu kožu, celulit, strije pa čak i akne ali ga nisam usudila koristiti na licu.
Zoja Zec piling za telo, prirodna kozmetika, recenzija, utisci, cena, blog
Zoja Zec piling za telo spada u jače pilinge zbog šećera ali se u kontaktu sa vodom topi i postepeno smanjuje svoj intenzitet. Zbog prisustva ulja sam se bojala da će mi kožu ostaviti masnom ali uopšte nije. Koža nakon ovog pilinga bude neverovatna na dodir, ni jedan piling mi nije kožu ostavio tako nežnom i glatkom! Apsolutno oduševljenje nakon prve upotrebe. Preporučuje se da se piling ostavi na koži oko 5 minuta, verovatno zbog delovanja na celulit, međutim, zbog čestog nedostatka vremena sam ga odmah isprala kao i bilo koji drugi piling pa vam ne mogu reći da li zaista deluje. Mada realno, ni ne trebamo imati ta očekivanja od pilinga, ipak postoje specijalni preparati baš za tu namenu :)
Cena Zoja Zec pilinga za telo je 600 RSD sa besplatnom dostavom (iznad 1499 RSD) na sajtu zojazec.com.


Da li ste već probali Zoja Zec proizvode? Njihova maska za lice mi je već duže vreme u listi želja :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra